miercuri, 23 martie 2011

Funny

Din seria "ar trebui sa cobor mai des pe la magazin" astazi prezint o conversatie care a facut deliciul serii pentru mine. Sper doar ca cel cu care m-am intretinut (Catalin Crisan) sa nu isi gugaleasca vreodat' numele.

Am intrat in magazin unde era unul dintre "vecinii" mei, alaturi de cainele sau, pe care am inceput sa il mangai (evidenttt!). Aud: "ia uite cui ii plac cainii...ce zodie esti?
(opa)Ma ridic si ii raspund: Capricorn.
El: Pe cat? Eu: Pe 6 ianuarie.
El: Aa asa era si fosta mea nevasta. Nu-i bine.
Eu: Cum sa nu fie bine? Capricornii sunt cei mai cei dintre oameni (modestia ma da afar'din casa)
El: Pai da-mi cateva motive pentru care zici asta.
Eu: In general sunt cei mai corecti oameni (un Nuu pe fundal), sunt muncitori dar evident ca acestea sunt calitati care nu au neaparata legatura cu zodia...sa nu exageram.
El: Dar cu ce?
Eu: Cu educatia, intelectul...

Conversatia a mai durat, concluzia a fost: "esti a dracu!, ai personalitate, ai studii, probabil ai 24 de ani". Am luat-o ca pe un compliment binemeritat.




1 pareri (bune sau nu):

justuntitled spunea...

de ce mai des Revino doar cand si cand Daca pleci in Buzunare secrete capricorn cutu cutu sase lei si restul in bomboane dulci

catalin crisan.. mOntecOrei din zodia craiesei zapezilor :) :) philosoapha din cant

With each day of freedom i go deeper in my own cage...