sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Dia de enero


Intr-o dimineata ninsa de ianuarie, citind postul acesta, mi-am dat seama ca ador iarna. Dupa o noapte nedormita, in care a nins, si eu m-am plans ca ninge iar, vreau sa spun ca eu de fapt ador iarna. Ma simt acasa. Cu toate deceptiile si deziluziile existente. Imi plac perechile duble de sosete, cand un strat nu mai e de ajuns. Imi place pilota mea, si imi plac momentele cand vin cu picioarele bocna si trebuie sa astept sa se dezghete (desi fix atunci urasc partea in care mi se dezgheata membrele, ca ard). Ador fulgii care patrund pe fata mea, mai ales daca sunt infofolita. Imi ador geaca mea carnat (winner geaca), si cu straturile de haine, si din cand in cand cate-o esarfa care sa fie pata mea de culoare(mai mereu e vorba de albastru). E de prisos sa zic oare ca plaja de zapada frumos asternuta peste zari ma inspira? Mai nou venitii in familie sunt la fel de adorati: bocanceii, ii port zi si noapte, ce dovada mai mare de iubire ar putea exista?

Si marturisesc cele de mai sus in conditiile in care peste 2 ore ma infofolesc si plec acasa. Si ninge, la a sasea ora diminetii. Si e frig. Si alunec pe strada, si nu am pe unde sa merg. Doar pe DN, si prin nameti. Dar e acasa, asa ca ce mai conteaza?
Dar mai e putin. Si e ianuarie. Si ninge.

PS: cu pretul a 2 membre bine degerate va pot da vestea buna: SE POT FACE BULGARI!!! a nins toata noaptea cu fulgi mari de nea si un om zapada sau macar un ingeras se cer a fi facuti.

PS1: poza este de anul trecut de pe fix vremea asta, de ziua ei, pe cand povesteam balarii

0 pareri (bune sau nu):

With each day of freedom i go deeper in my own cage...