luni, 25 ianuarie 2010

Fanul nr. 1

Iti multumesc ca esti fanul meu si al cuvintelor mele. Intotdeauna am fost indragostita de cuvinte si am considerat ca nu li se face dreptate.

Sa fii fan al cuvintelor unui blog e lucru mare. Nu e vorba de ce a vrut autorul sa exprime, ci este vorba de ceea ce rezoneaza si trezeste in tine. Chiar daca in sufletul celui ce a tastat era vijelie, sau doar dezamagirea provocata de ceva in ce a crezut, tu ca fan poti intelege ce vrei, numai ce vrei daca nu iti doresti si nu te intereseaza de simtuirile celuilalt. Intelegi ce te lasa limitele, sau trairile tale.

Uneori in viata de zi cu zi ii ascultam pe ceilalti din mult prea multe motive nepotrivite, din interes, din complezenta, din datorie, din mila, din dorinta de a le lasa impresia ca sunt ascultati. Dar nu luam cu adevarat seama de ceea ce spun.

De aceea, iti multumesc. Esti primul om care a pus atata pret pe cuvintele mele. Si a actionat. Eu nu imi doream asta, dar pare-se ca uneori sunt atat de imatura incat nu stiu ce e bine sa imi doresc.

PUNCT.

2 pareri (bune sau nu):

fanfan spunea...

atunci cred ca te vei indragosti cu atat mai greu de adevarurile mai mici ale realitatii!
ai avea si de ce, carliontii fac victime prinsi in cleme si cuvinte si flori de mai!

Katrina spunea...

Eu cateodata chiar nu pot sa ascult... :(

With each day of freedom i go deeper in my own cage...