duminică, 5 octombrie 2008

Fibrilatii, gargauni, pitici (3 in 1)

m-a pus naiba si am baut doua nessuri, unu dupa altu, ca pe apa si acum ma simt de parca as fi in fibrilatii (note to myself: stick to your fucking cola!!!);

Regula: daca vreodata vreti sa stiti cum va fi vremea va inmanez numaru meu pentru a afla. Cu o regularitate precisa se intampla ca de fiecare data cand afara este cald eu sunt imbracata, in palton, cu cizme, si bineintels si esarfa sa nu cumva sa dardai, iar ( acuma) cand afara ploua si tuna eu mi's in tenesi si o gecuta, si bineinteles manecutza scurta sa nu care cumva sa mor de cald. So feel free to call, i won't charge;

Ma streseaza ca au schimbat sigla de la Animal Planet, nu sh daca se mai uita cineva dar mie imi plashi, si acum sigla noua imi sta in coaste.

O stimata doamna din metrou a reusit azi sa ma calce pe nervi, de obicei situatiile astea ma amuza, i-a repetat fica-sii timp de 2 statii "daca nu stii intrebi; daca nu te descurci intreaba lumea"...on&on (au fost pe putin 5 ori), nu imi vine sa cred ca m-am putut abtine. Imi plac oamenii autentici, iar daca asta implica si putina nebunie nu-i bai. De aceea as fi vrut sa tip la dobitoaca aia care o credea si mai dobitoaca pe pretioasa de fata, chiar si cu riscul de a parea o apucata...nu ca nu as fi (hai sa nu imi contest calitatile);

Si apropo de respect, in toate mailurile formale ne tot umplem de respect, stima si toate cele, noi romanii, ca la strainii nu trimitem decat urari si salutari (therefor respectul se pastreaza in natiune pentra a ne umple reciproc de/cu/in el);


Si bineinteles melodia gargaunilor mei:

5 pareri (bune sau nu):

Dan spunea...

cea mai buna metoda sa te imbraci corespunzator cu vremea e sa te uiti la meteo sau sa ai o mama care sa iti zica "ia-ti naibii ceva gros, tu n-ai auzit ca o sa ploua 3 zile? esti cu capu??? wtf"

Kidha spunea...

eram in troleu si era una cu ma-sa si saraca fetita a fost nevoita sa caute prin infernala aglomeratie un compostor. Statea in usa, dar nu cobora la prima. Maica-sa o sfatuise clar de vreo 4-5 ori sa nu se dea jos, sa ramana in troleu, chiar daca asta insemna sa se lipeasca de cabina soferului. Era usa din fata, copila tot spunea "cobor si eu la prima si ma urc la loc". Maica-sa nu si nu. SI-au tinut-o asa.

Spui si tu ca esti o persoana friguroasa/imuna la frig, mai salvezi aparentele :P

mOntecOre spunea...

@dan: aveam si eu alarma d'asta pe vremuri...si o opream cu "ma lasi o data-n pace"

@kidha: si nu iti venea sa le dai un sfat prietenesc sa taca dracu din gura?:P
salvez aparentele si cand ma imbrac subtire zic ca am simtit nevoia de putina excentritate nu?:D

Kidha spunea...

Ba daaa. Doamne ce chef aveam sa intervin.
Excentricitate, ai sangele rece, chestii de-astea. Self pr ;p

Mihai spunea...

yeah, baby, Just Dance! :D

With each day of freedom i go deeper in my own cage...