joi, 7 august 2008

Listele mele

2 lepse acelasi numar de melodii, raspuns intarziat, dar mai bine mai tarziu decat niciodata right guys?
prima de la Malina care intr-un mod aparte si-a exprimat preferintele si motivele pentru care adora cele 7 melodii, o lista plina de ironie ca a ei as avea si eu, numai ca a mea ar fi prea lunga (ce sa fac daca eu sunt mai putin toleranta cu diversitatea).
Desi am crezut ca va fi usor, constat ca este destul de greu sa spun doar 7 dintre melodiile mele de suflet(nu imi plac categoriile si categorisirile), si mai ales sa le si expun.

Acestea fiind spuse, cele 7 ale mele, intr-o ordine aleatoare, ar fi:

1. Enya - Smaointe
2. Plumb - Damaged
3. Avril Lavigne - I'm with u
4. Linkin Park - Numb
5. Evanesence - My imortal
6. Marc Anthony - My Baby You
7. Toni Braxton - Spanish Guitar

Am considerat ca de suflet inseamna cele care mi-au atins vreo coarda sensibila (pitic pe creier), intr-un anumit punct al existentei mele. Nu am pus linkuri ca le consider destul de smiorcaite.



Cealalta leapsa care implica 7 melodii ascultate obsesiv (nu stiu sa ascult altfel), in ultima perioada, vine de la Stefan , si aici vor fi randomly, deoarece de obicei la mine are loc fenomenul "abuz-abandon", haha adica le ascult ce le ascult iar mai apoi le uit.
My list is:

1. Rihanna - Take a bow;
2. Marquess feat. Alexandra Ungureanu - You and not Tokio;
3. Enrique Iglesias - Can you hear me;
4. DAVID - Sexy Thing;
5. Shayne Ward - Damaged;
6. Nelly Feat. Fergie - Party People
7. OneRepublic - Say (All I Need)


Cultura mea muzicala poate fi caracterizata in 2 cuvinte : comercial si subiectivism.
So there u go, my job is done.

2 pareri (bune sau nu):

Anonim spunea...

Daca te incalzeste cu ceva, si cultura mea muzicala este aproximativ la fel de comerciala... and i don't care :)

mOntecOre spunea...

ma incalzeste normal...doar cine m-ar mai aproviziona pe mine from time2time:P

With each day of freedom i go deeper in my own cage...