miercuri, 30 iulie 2008

Sufar??House??

sunt o persoana ofticoasa....rau....stiu nu se cade dar ce sa-i faci...cel mai rau ma oftic chiar ma supar, cand pierd cate ceva sau la ceva...de ce impartasesc aceasta mirobolanta calitate ce mi-apartine?? (si ma insoteste peste tot, la naiba!!!)

pai zilele astea am tot avut idei de impartasit si ganduri de expus dar nu pot....am atatea si atatea povesti si cand am ocazia sa ating tastatura...puff..DISPAR. sau sunt inca acolo insa nu mai vreau eu sa le insir..

Starea asta mi se trage si din cauza ca fiind un "abuser"(par example...un banal ex: new song to my ears...on&on cateva zile...obsedata mai sunt), am vazut in cateva zile 4 sezoane dintr-un serial, nu orice serial, ci un Limp Serial...meaning House....daca am ajuns sa postez pe blog doar din cauza lui inseamna ca am atins culmile.....nebuniei??Nu!....extazului?? Poate... oricum pe niste varfuri tot am ajuns. Si acum ca am devorat 4 sezoane nu mai am stare...nu pot sa ma uit la nimic on tv, nu mai am chef de munca (ah stati ca parca nici inainte nu aveam..sau aveam?) nu mai pot citi bloguri...nu mai pot scrie pe al meu (asta fiind desigur o exceptie doar e House)


Asa ca daca nu v-am convins macar sa vizualizati un imdb despre house...ma oftic!!! .... or nOTTTTTTTTT (more 4 me)

2 pareri (bune sau nu):

Kidha spunea...

house is like...so great. Genial. Tata lor. Dependenta mi-a fost vindecata abia la vreo 2 luni dupa cele doua saptamani (sau saptamana) in care l-am devorat.
Si tocmai cand credeam ca mi-a trecut am aflat ca apare un nou sezon in septembrie. Sa vezi atunci cum o sa ma tarasc in cotidian asteptand de la saptamana la saptamana cate-un nou episod...

We're sick, you now? And it's not lupus. It never is lupus

mOntecOre spunea...

da, si oricat ai vrea sa te abtii sa il vezi ca sa poti viziona tot sezonul, nu o sa poti...bine spus tarat in cotidian:p metafora adecvata

hai mah ca intr-un episod was finaly lupus:D

With each day of freedom i go deeper in my own cage...