miercuri, 28 noiembrie 2007

mereu mi-am pus semne sa vad daca o sa iasa lucrurile qm as vrea eu...daca se misca noru asta sigur iau 10 in examen(cel mai banal exemplu)....daca o sa cada frunza asta i'll find the love of my life...si bineinteles ca inconstient sau nu, procentu era de 90% ca lucrurile sa se intample iar eu sa nu imi pierd speranta...nu sh de ce jocu asta cu indusu sperantei, cand de fapt speranta nici sa vrei nu moare(a dracu speranta, degeaba ma dau eu mare pesimista ca uneori inca sper/involuntar sau nu)....sau poate raspunsu o fi ca's nebuna(spre norocul meu am auzit de foarte multe ori ca daca iti pui problema ca esti nebun probabil nu esti...deci am scapat), sau poate o sta in natura mea de om imperfect de perfect...sau poate raspunsul o fi in unul dintre santurile de pe creieru meu(...sper ca's plina de asa ceva...sper sa am denivelari mai ceva ca drumurile din romania..din groapa-n groapa)....sau poate who the fuck knows...dar se pare ca desi strica avem/am nevoie de certitudini...sad but true.


in alta ordine de idei pierd noaptea la munca, si am incercat sa imi scriu ceva dar se pare ca at cand e vb de facut teme dintr-odata imi pierd calitatea ...in care investesc de ani buni...de om introvertit...


hai ca am aberat destul pentru noaptea asta!

0 pareri (bune sau nu):

With each day of freedom i go deeper in my own cage...